edaaksoy00 oylesinebiri__ benim eşimde öyleymiş babasına çekti galiba ama yaşıtları yürüyor çok canım sıkılıyor
defnemomm_ edaaksoy00 benim kızım da sıfır emekleme ile yürüdü . Hiç endişe etme derim ellerinden tutup yardımcı olabilirsin 😍
huda1903 edaaksoy00 benim kızım 1 yaşına kadar hiç emeklemedi uğraşmadı bile 1 yaşına girer girmez yürüdü ama bizde yürütüyoduk sadece
huda1903 edaaksoy00 hemen denge sağlayamaz zaten oda bir süreç yavaş yavaş onuda öğrenecek tedirgin olmayın sabırla yürütün sadece