Merhaba kızlar. 9 ay 10 günlük bebeğim var. Sadece anne sütü veriyorum. Ek gıdayı çok güzel yiyiyorduk. Pütürlü parçalı şeyleride yiyiyordu.Bu hafta yeni huylar çıkardı. Bu hafta diline en ufak bir pütür gelse çıkarıyor. Alt iki dişi var. Dişten mi? Nasıl tekrar alıştıracağım?