Asyamomy19 Kızlar bebeğim 4 aylık kabızlık gaz yapmayan kilo alımını iyi tutan bir mama önerisi yapar mısınız
Cihangirsmom_ Asyamomy19 Hipp organik combıotıc kullanıyoruz gaz sorunu,kaka vs.. hiçbir sorun yaşamadım kilo alımı da çok iyi tok tutuyor
melek456 Asyamomy19 ilk hipp aldım kabul etmedi sürekli fışkırarak kustu aptamil prosyno aldım kabız yaptı en sen goldengoat kullanıyorum çok memnunum kolay sindirilebilir bir mama çabuk acıktırıyor ama kaka ve kusma sorunu olmadığı için bunu kullanıyorum
Asyamomy19 barlas902 kabızlık yaptı mı kilo alımınız nasıl acaba işe başlayacağım mecburen mama +meme gideceğiz
barlas902 Asyamomy19 golden gold kullanmıstık o kabız yaptı sma optipro felaket gaz yaptı sma confort cok sukur ne gaz nede kabız yapmadı
ilay-mom Asyamomy19 yapmış olabilir her bebeğe her mama iyi gelmiyor maalesef ben hiçbir sorun yaşamadım. İçerik olarak da en temiz mama bu. Başka denediniz mi
Asyamomy19 ilay-mom Normal Aptamil kabız yaptı Aptamil prosyneo kilo aldırmadı birazda kusturdu sanki Sma optipro kabız yaptı Hipp güzel ama sanki doymuyor 1 saatte bir 120 cc içiyor Golden goat kabız yaptı gibi Mama denemekten bıktık vallahi 😂
mugey Hipp organik combiotik ikizlerimin ikisine de gaz yaptı. Şimdi biri golden goat içiyor biri aptamil prosyneo ikisi de gaz kabızlık yapmadı
Asyamomy19 Asyamomy19 ha Evolvia bunu bile denedik küçük hanım tadını beğenip içmedi koca mama çöp oldu
aysekaa Asyamomy19 ilk oğlum bebelac ikincisine gaz yaptı 1 buçuk aylık şuan aptamile geçtik şimdilik iyi gibi her bebeğe her mama iyi gelmiyo
sarayfiliz Asyamomy19 hipp organic combiotic kullanıyoruz doğduğundan beri. Mama destekli gidiyorduk 3 aydan sonra komple mamaya döndük kilo alımları cok iyi kabız ishal gaz Vs hic birini yasamadık simdiye kadar
egeebulut Asyamomy19 size iki tavsiyem var birincisi hipp organik ikincisi sma comfort gazlı bebeklere çok iyi geliyor kilo alımı da gayet güzel bizde meme artı mama devam ediyoruz 52 günlük bebeğim