Kızlar 13 ghnluk bebeğim var malezefki çok az sütüm var ikinci sezeryanim bu eczaneden wee baby biberon aldık ama bebeğim içinde sürekli boğazında kalıcak gibi oluyo çok korkuyom eczanwden başka bı başlık aldım en küçüğü bu dedi ama yine aynısı trenyoldan onerebilceginiz yavaş akışkan biberon varmı