suhedaaaaa ecrinbebe Çizip fırına atıyorum vallahi ekstra bir şeyi yok. Ayarı 200 yapıyorum, alt-üst açıyorum 15-20 içinde pişiyor ama fırından fırına değişebiliyor pişme süresi.
SetenayCo ecrinbebe yarım saat tuzlu sıcak suda bekletin, çizikleri iyi atın, 200 derece 20 dakika, çıkarır çıkarmaz kabukları ayırın soğudukça yapışıyor yoksa. Afiyet olsun 😊
minigimbenimm Çizip yarım saat sıcak suda bekletiyorum. Suyu süzüp 200 derece fırına atıyorum. Kızarmadan kabukları kalkmaya başlayınca alıyorum. Üstleri kızarıp rengi değişince sert oluyolar güzel olmuyor
ozlm1234 Önce çizip şekerli sıcak suda bekletiyorum sonra yağlı kağıt serdiğim tepsiye diziyorum çok güzel oluyor