LivaLiva bende kullndım ama uyku ıcın degıl kolık bır bebegım var hıcbır gaz ılacı ıse yaramayınca doktorumuz bunu verdı ıyıkı verdı cocugm bununla rahatladı ve duzgun uyumaya basladı. Gunde 3 kez 1 cay kasıgı verdım 2 sıse kullandık oyle abartılı saatlerce uyku falan yapmıyor sdc cocugu rahatlatıyor. Zaten bıtkısel ıcerısınde rezene, melısa vs var. Kesınlıkle kullanmanı onerırım