Krafti bilmiyorum ama hem ergonomik hemde fiyati iyi olması dolayısı ile ilkay baby aldım.suan 4,5 aylık .bebek tam c pozisyonunda olduğu icon çok rahat ettik ilk zamanlar. Suanda çok rahat fakat etrafa olan ilgisi arttığı için yüzü bana dönük olarak durmak istemiyor. Alacağınız kanguruda aradığınız özellik bence ilk olarak ergonomik duruş sonrada her iki yöne bakmasi olsun nacizane tavsiyem