Kızlar 3 gündür 39 a kadar çıkan ateş var ilaç içtikten sonra 37 ye düşüyor ilacın etkisi geçince tekrar yükseliyor bu gün 3. Gün Dr a götürdüm 2. Gün 3 gün devam eder salgın var dedi burun tıkanıklığı falan yok bir tek ishal var o da çok yoğun değil bilgi ve deneyimlerinizi paylaşır mısınız