Kızlar 3 yaşındaki kızıma 2 ay önce tuvalet eğitimi verdim çişte sorun yok tuvalete yapıyoruz şükür ama kakayı İlk günden beri sürekli küloduna yapıyor zamanla alışır öğrenir dedim ama 2 aydır kaka temizlemeye bıktım artık beze geri dönelim dedim bezde istemiyor kızıyorum ediyorum yok banamısın demiyor kaka yapacağı zaman gidip saklanıyor utanıyor herşeyin farkında aslında o sırada al oturt derseniz anlayınca oturtuyorum tuvalete ama asla yapmıyor kalkınca yapıyor yine ben nasıl öğreticem bu kaka işini lütfen yardımcı olun kafayı yicem artık