Bestiron kan damlası kullanan var mı ?
Gittiğim özel doktor bunu verdi kan damlası olarak. Ama eczacı 1 damla yazmış kullanma talimatına.
Aile hekimliğindeki vegaferon kan damlası için hemşire ayına göre damlatıcaksın dedi. Şu an 4 aylık 4 damla. Nete bakıyorum kilo başına bir damla diyorlar. 9 kilo olmuşuz 9damla fazla değil mi ? Doktoru arayamıyorum tekrar da hastaneye gidemem. Bestiron biraz daha yoğun yazmışlar ama ben bunu neye göre ayarlayacağım ya kaç damla vereceğim biri beni aydınlatsın🤔