gulayada ben ilk başta normal almıştım ama gece uyandığında 2 saat emzik aramaya başladım ışıkta açamıyorsun bebeğinin uykusu açılmasın diye saçma sapan bir hal alıyor bir yandan bebek ağlıyor falan 😂 o yüzden gidip parlayandan aldım bence süper bir şey aventinkini kullanıyorum bence parlayan alın pratik oluyor geceleri çok