Kızlar iki ay önce doğum yaptım. Planlı sezeryan oldum Spinal. Bir ay sonra yoğun adet ağrıları yaşadım üç hafta kadar hafifledi derken bir hafta ciddi mide ve karın ağrısı yaşadıM. Derken birden kaburgalarım batmaya başladı. İlk önce sağ kaburga batıyordu sırtıma da vuruyordu aynı yerden. Nefesim kesildi hareket edemiyordum. Çok korkmuştum. İnce ince nefes alıyordum. 15 dakikaya azalıyordu. Dün de kaburgaların batmaya başladı iki taraftan da Allah’ım nasıl acı çekiyorum. Ne öksürebiliyorum ne nefes alabiliyorum moralim iyi olsun diye güldürmeye çalışıyorlar gülerken bile acı çekiyorum. Bu durumu yaşayan var mı doğum sonrası travma olabileceğini söylüyorlar ama benim doğum yapalı iki ay oldu. Acile gittiğim bir şey yapmıyorlar randevu da bulamıyorum fizik tedaviye gideceğim fakat bu durumu yaşayan biri varsa deneyimlerini paylaşmasını çok isterim bebegimi gönül rahatlığıyla kucağıma alamıyorum. Bu durum beni çok uzuyor 🥹