nisamom ben oldum süte emzirmeye 1 gün engel sadece (ilaçlı mr tomografi cekilirseniz 3 gün olabilir, hemen sonrasında oturarak bebisinizi emzirmeye devam edebilirsiniz ama siz yokken biberon kullanmasinlar 1 hafta sonra normal hayatınıza dönersiniz çok rahat bir ameliyat, ameliyattan 3 saat sonra bana sütünü bebeklerine gönderebilirsin demişlerdi benim durumum biraz kötüydü malesef öncesinde ondan veremiyor düzenli sagip dokuyordum ameliyattan sonra ona göre ilaç verdiler bende sütümü bebeklerime gönderdim sonraki gün de taburcu olup bebeklerime gittim 6 aylıklardı yerde oturup oyun bile oynadım aynı gün