YK_ maalesef telefon numarasını vermiyor. Birazda soğuk bir tavırla yaklaşıyor. Ama medikal parktaki en iyi çocuk doktoru bence. Klasik muayene dışında her ay yapması gerek şeyleri de sorup deneyebileceklerini deniyor. Mesela bu ay konuşmanıza gülmesi gerekiyor artık , gülüyor mu diye soruyor. Ama biz daha yeni 3 ayı bitirdik tam olarak bi kişisel gelişim takibini gördüm diyemem , onu ilerleyen zamanlarda görebilecez sanırım. Tavsiyeyle gittik biz eğer çoçukta(Allah korusun) bi hastalık vs varsa hemen tespit ediyormuş