dieticianmom benim bebeğim 10buçyk aylık. 2 hafta önce başladım işe. Bakıcıya bırakıyorum. Size en önemli tavsiyem kesinlikle öncesinde 1 saat -2 saat-3 saat gibi arttıra arttıra bakıcıya bırakmanız. Ve bu süreçte siz yanında olmayın. İlk siz de olun hep beraber oturun. Sonrasında kısa sürelerle bebeğinizi bırakıp gidin.
Biz hep beraber oturduk ancak bebeğimi tek başına bakıcıya bırakıp evden gitmedim. Yani kısa sürelerle bırakın alışsın. Başta ağlıyorlar ama sonrasında durumu kabullenip alışıyorlar. Benimki 3-4 günde alıştı çok şükür