Ben 6. ayda başlamıştım ama erken başlamadığıma çok pişman oldum, tam ek gıdaya başlayacaktık diş çıkardık, sünnet olduk. Hadi tekrar başlayayım derken yine diş çıkardık ve şu an 8 aylığa ulaştık yeni yeni yiyor ek gıda. Yoğurt ile mevye püreleri ile geçirebilirsin bu ayı, sonra yavaş yavaş sebzelere ve çorbalara geçersin.