Kızlar ben azerbaycanda yasiyorum ve bizde her bebek dogunca 500manat veriliyor sizin paraya cevirince 5000tele . şimdi sizede verilecek merakimdan soruyorum ilk bebegemi verilecek yoksa dogulan tuüm bebekleremi .bizim ulkede 1.ci2ci 3cu .bebelere hepsinine oyle veriliyor