Dorukmommss Normal doğum yapan anneler size sorum olucak benim dikişlerim eriyen dikiş doktor estetik dikiş attım dedi. Bunlar ne zaman düşer ve düştüğünü ben görebilirmiyim nasıl anlıcam bugun 7. Günüm be hala dikişim çok acıyor üstüne oturamıyorum🥲
tospikannesi_ Dorukmommss benim 13.gün gitmişti acıyorsa iyi birşey geriliyor iyileşiyor demek. Merak etmeyin geçiyor kendi kendine şuan çoğu dikiş öyle zaten 🥰
beyzzsenturkk_ Dorukmommss peçeteyle silindiğinizde ya da tuvalette görürsünüz zaten eğer düşerse. 2. haftanın sonunda benim hepsi düşmüştü 4 dikişim vardı temizliğinize dikişler düşse bile dikkat edin enfeksiyon açısından ve zorlamamaya calısın yatın uzanın ben 2 hafta sadece yatmıştım aşırı ödem tutmuştum oturma pozisyonuna gelemiyordum🙈
Dorukmommss beyzzsenturkk_ ya bende oturup kalkarekn zorlanıyorum ilk günler daha kötüydü suan daha iyi tabi ama yinede acıyor bide cok yatamıyorum içim rahat etmiyor hep ayakta dolanıyorum 🫣