teachermom5 en çok önem verdiğim tereyağı,yumurta ve tavuk organik olmasına dikkat ettim hala da ederim 2 buçuk yaşında tereyağı kaynanamdan ya da kendi annemden yumurta annemin tavukları var köyde tavuk genelde greenwell marka alıyorum çok tükettiği birşey değil kızım arada çorbasını yaparım öyle içer sadece. Zeytinyağı tanıdıklarımız var Bursa yada aydından geliyor
Salça da annemin yaptığı ya da hazır aldığımla artık karıştırıyorum çünkü ortak yemek yiyoruz.
Tarhana vs de organik yani annem çoğu şeyi kendi yapıyor fasülye, barbunya,nohut, erişte, çoğu sebze yi falan Allah razı olsun 🙏