teachermom5 ne zaman geleceği belli olmuyo ateş oluyo pişik oluyo salya oluyo çok mızmız oluyo herşeyde o kadar hassas oluyo ki herşeye ağlıyor bazen ben parol kullandım gece uykularinda bir de doktorumuzun tavsiyesi ile diş tozu kullandım gün içinde kullandığım az oldu tozu de şurubu da hep yatarken kullandım ama toz çok rahatlatıyor damaklarinı anında etki ediyordu uykudan uyanınca sürüyodum geri daliyodu uykuya