Acilinbengeldim Bunu mesela 2 yaşından büyük çocukları olanlar için soruyorum gibi düşünün kızlar mesela ağlayarak uyanıyor sizi çağırıyor siz hemen gider misiniz yoksa kendisi alışsın diye gelmesini mi beklersiniz
eflin_bebe Acilinbengeldim Hemen gidiyordum şuan 3 yaşında hala uyanınca beni çağırır giderim korkup kendini yanlız hissetmesin diye. Şimdiye kadar kendisi gelsin diye beklemedim
Bayancorek Acilinbengeldim giderim beklemem , çok ağlamıyor ama çağırınca gitmemek beklemek güven duygusunu zedeliyor. 6 buçuk aylıkken yatağını ayırdım şuan 29 aylık olacak ne zaman çağırsa ağlasa hemen gidiyorum , bazen kendi de inip geliyor.
Feyzosumunannesi Acilinbengeldim 2 buçuk yaşında kızım. Uykusunu alıp uyandıysa kalkar çoraplarını da eline alır gelir 🥰 ama dışarıdan sese filan uyandiysa çağırır beni giderim yanına uzanirim tekrar uyumak isterse uyur uyumak isterse az yatakta oynar kalkarız 🥰
turkan_72 Acilinbengeldim ağlarsa hemen giderim tabiki ama anlattım ben odadayim uyandığında yanıma gelebilirsin beni cagirabilirsin diye
Acilinbengeldim Anladım kızlar benimki de bazen çok ağlıyor gidiyorum sakinleştiriyorum ama onun dışında gitmiyorum kendisi geliyor zaten acaba sizlerde durum nasıl diye merak ettim:)