Regl oldum demişsiniz. Benim bebeğim 5 aylık yeni regl oldum. Bana regl iken bebeğin emince çok kusar öğürür demişlerdi saçma gelmişti bana. Ama gerçekten 3 gündür reglim. Ve bebeğim fazla emmek istemiyor ve öğürüyor. Ben meme mama gidiyodum uzun zamandır zaten ama aklıma bundanda olaca bileceği geldi belkide denk geldi bilmiyorum