Selam kızlar 51 günlük bebeğim var. Normalde çok iştahlı bir bebekti doğum kilosu 2.500 şuanki güncel kilosu 4.250. Ama bebeğim iki gündür o kadar az emiyor ki anlatamam. Normalde günde 7 8 dolu dolu çişli bez alırken şuan 2 3 tane anca alıyorum. Dün doktoruna götürdüm kan tahlili idrar tahlili yapıldı her şey temiz ama sarılık değeri 6.4 çıktı. Doktor önemli bir değer değil ama 51 günlük bebekte normalde daha düşük olur dedi. 9 gün sonra tekrar bakılacak değere. Ben ne yapmalıyım bu az emme ve çok uyuma konusuna ne olur bi yardımcı olun başına gelen var mı ?