Geçen ay yani aralığın 15inde adet olmuştum bu ay 6 gün gecikti allahım beni bir korku saldı anlatamam bebeğim küçük iki çocuğum var biri 3 yaşında biri 6 aylık çok korkmuştum ama çok şükür bugün adet oldum gecikme neden oldu bilmiyorum emziriyorum ondan dolayı galiba ama bugün oldum darısı olmayanların başına inşallah çok sitresli bir zaman ya adet olmayınca insan 😊😊😊😊😅😅