_meryem002 benim bebeğim de 3400 doğdu sonra 3 kiloya kadar düştü ben de azar azar sütüm geliyor, zaten midesi küçük süt yeter diye mama vermemek için direndim beşinci günde 24 bilirubin değeriyle küveze aldılar üç gün küvezde kaldı Allah korusun biraz daha yüksekseymiş karaciğer hasarı olacaktı. Mama desteği, emzirme ve ışın tedavisiyle sarılığı 12ye kadar düştü, o sırada hastanede ancak kilo almaya başladı çocuğum ve kendine geldi. Mamaya öcü gibi bakmamak lazım, bazen kurtarıcı oluyor. Şuan mama+meme şeklinde ilerliyoruz olabildiğince mamayı tek öğün vermeye çalışıyorum gerisi hep anne sütü.
Bebeğinizde sarılık olması biraz mama almasından çok daha fazla hasar yaratır, bence eğer sütünüz azsa benim gibi, doktorunuz ne diyorsa dinleyin sonradan benim gibi pişman olmayın. Geçmiş olsun.