darkness2288 Bugune kadar hic kullanmadim. 6 senelik evliyim ve hep prezervatif kullandik ama son zamanlarda prezervatif biraz tahris ediyor gibi. Hic kullanmadim bu konuda cok cahilim. Nasıl kullanılır? Bir ay kullanıp deneyip diğer ay bırakabilir miyiz vs?
BirAnneBirBebekkkKk darkness2288 adet olunca bırakılıp tekrar başlanan bide adetken bile devam eden haplar var ben yazz kullanıyorum en az hormona sahip hiç sıkıntı yaşamadım
Birdunyabircennetannesi darkness2288 Hayır devamlı kullanmanız lazım adetken bile kullanılıyor bazılarında Mesela YAZZ kullanıyorum ve adetkende içiyorum Adetin 1. Günü başlıyorsunuz her gün aynı saatte kullanıyorsunuz İhmal edilmemesi lazım hiç