Biz ek gıda sürecine yeni başlayacağız. 3 yaşında oğlu olan ablamın ve güvenerek takip ettiğim (osman gönülal, mutfaktayusufvar) tavsiyeleri ile og natural, wefood, thelifeco ve the good wild markalarından ürünler satın aldım. İrmik hariç diğerlerini henüz denemedim. Bir de ablam lutfiye markasının organik salçasını kullanıyordu oğlu için. Sevgiler🌸