Benim kızım 10 gündür hasta sıcaktan hasta olduğunu düşünüyorum terliyor çünkü gece 1 tog uyku tulumu jcine zıbın ile yatıyor terliyor ev 23 24 derece ve aşırı sıcak değil kombi 35 de yanıyor Ankarada yaşıyoruz bebegimin hastalığı terden ilerleri doktor da bu sıcaklık.yatmaya uygun değil dedi 21 dereceye indirin dedi ben kendim yıllarca soğukta yattım.bende sıcakta uyuyamıyorum annem bizi gece soğuk odada uyuttu öyle büyüdük daha saglikliyiz uyku kalitesi hiç yok sıcakta ama eşim üşüyor sürekli o üşüdükce bana ateş basıyor..