mutlubianneyimm12 2 yaş küçük değil. Biz vicdan yapıyoruz 2-3 yıldır atanmayı bekliyorum olmuyor bu yıl atanmaması çok çok çok yüksek ama şimdiden vicdan yapıyorum kızım 26 aylık ya atanırsam ne yaparım diye düşünebiliyor musunuz skskdkd😅 halbuki atanana başlayana kadar nereden baksak 2.5-3 e yaklaşacak. Birde tek büyütüyorum doğduğundan beri onsuz, asla bir yere gitmedim bence sizde bu yüzden böyle düşünüyorsunuz oysaki yaşı hatta bazen kızıma üzülüyorum illa kendi yaşıtını arıypr onu oyun grubuna mı bir günlüğüne götürsem severse götürürüm arada diyorum. Bence kreşe verin hem size güzel bir şans hem çocuğunuz alışır ve severse mükemmel gelişiminde de katkı sağlar çocuklu ortam olunca ve eğitici olunca çocuklar kendi aralarında bile bazı şeyleri hemen kapıyorlar. Benim görümcem kızı daha 3 aylıkken bakıcıya verip çalışmaya gitti 🥹 şuan kızı 3 yaşında ve kreşe çocuğun tüm zamanı böyle geçti