Merhabalar güzel anneler. Biz şimdi doktor kontrolümüzden geldik. Doktorumun söylediklerni sizede aktrmak istedim belki merk ettiğiniz bir konuya cevap olurum diye. Öncelikle 2.aylık bebekten beklentilerimiz göz teması kurmak, agu gibi sesler çıkarmak, gülmek dedi. Bunlar varsa çok iyi dedi. Artık tv gibi aşıklı şeyler dikktni çekecek tv yerine ışıklı tablolara, sesli oyuncaklar, veya ışıklı oyuncaklar alabilirsinz dedi. Gürültülü kaka her bebekte olan birşey yeşil mukuslu kaka veya huzursuzluk yoksa normal dedi. Bebeğimn cildinde kırmızı sivilce benzeri pütürcükler vardı cildi hassas duştan snra iyice kurulayıp (boyun bölgesinde pişik olan yerlerede) nemlemdirici sürebilirsin dedi. Artık uyku eğitimine başlamamız gerekiyormş geceleri bebek ağlamadığı sürece uykusunu bölüp emzirme dedi kendi uyanıp senden ister kn şekeri onu korur kolay kolay düşmez artk merk etme dedi. Bezini çok kirlenmediği sürece değişme dedi, değişmek zorndaysan loş birr ortsmda değiştir uyksnu dağtma dedi. Gündüzleri daha aktif ışıklı ortam, akşamlaro loş sessiz ortamda uyutacakmışım,. Ellerni emmeye başlayacak sakn engel olma oral gelişimi için yararlı dedi. Anne sütü alan bebeklerin ağzmda bir miktar beyazlık oluyor her beyazlık pamucak değil bilgniz olsun. Sarılığı olan bebişler içn 5 değerinin altnda olan sarılklara sarılık demiyoruz rahatlayın dedi. Umarım faydası olmuştır 🙏😘