Ben doktora gittim bütün tahliller yapıldı herşey temiz pcos ta yok adet kesici ilaç yazıcam dedi bide düzene sokmak için doğum kontrol hapı verdi
Ama adet kesici ilacı vermedi
Napsam daha gitmek istemiyorum eczaneden istesem vermezler mi bu arada kan istemişti tekrar kanın düştüyse tekrar gelirsin sağlık ocağında baktır düşükse gel demişti pazartesi göstericem de o zamana kadar kanamadan bayılabilirim 12. Gündeyim azalmıyor bitirdi beni
Eğer sorun yoksa ki yok diyor doktor 15 gün sürsün sıkıntı değil ben çok düzensiz ilaçlarla adet olan biriyim vücudum rahatlar yani ama sorun yoksa