İlk defa faturalıya geçtim o kadar pişmanım ki 1 sene faturalı kullanıyorum hattımı ocakta sözleşmem bitiyor mesaj geldi tarifenizi taahhütsüz kullanıyorsunuz diyor bende artık faturalı olmak istemiyorum hattım Türk Telekom müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum yani faturalı değil miyim artık anlayamadım ne yapmam lazım nasıl iptal edebilirim