Arkadaşlar bebegımın poposunda mongol lekesı vardı gıttıkce koyulasmıs ayrıca kuyruk sokumundada farkettım dr goturdum bu morluk ne dıye mongol dedı ama ben bu zamana kdr farketmedım ve fark etmemem de ımkansız gıbı kafama cok takıyorum mongol lekesını sonradan farkeden var mı ve var olan mongol normalde rengı acılır bızım gıbı koyulasan var mı bebegım 1 yasına gırcek