elifdiyorkii attım kutusunu 3 yılı geçti v8 animal kullanıyorum garantisi bitmeden ana başlık dönmüyordu bozulmuştu görüntülü konuşunca kayıt açıp yenisini gönderdiler eski başlığı istemediler. Birkaç ay önce de batarya ömrü bittiği için sitesinden yeni batarya aldık taktık. Garantiyi nereden alırsanız alın sistemden görüyorlar onlar zaten kutu lazım olmuyor diye biliyorum ilk 15 gün iade süreci dışında atılabilir.