Ertugggg bizimde geniz etimiz var ama şuanlik ameliyatlik boyutta değil dedi 2 doktor. Baska bi doktor ise hemen ameliyat edelim geniz etini alalım kulagada tüp takalm demisti. Kafamz allak bullak olmustu. Sonra bize güven veren bi doktorla kontrollerimize dewam ediyoruz. Ozelliklede kisin hasta falan olunca kulaktaki sivi olusuyir agri yapıyor. Kulaga tüp takilmasndan falan bahsetmisti bu doktorumuzda. Ama ilac ve damla vermisti sıvi azalmis. Simdi 3 ayda bir kontrole gidiyoruz hep biz. Bol bol sakız çiğnemesi gerekiyor. Yazında bol bol gidebildiginiz kadar denize girmesi gerekiyor iyi geliyormus.