Kızlar biz 4. Ay atağına erken girdik 3.5 aylıkken dün 4 aylık oldu uyku yok 0 sürekli ağlama ağlamasıda değişti duyan bu çocuğu boğazlıyolarmı acaba der böyle bi çığlık atma bağırma yok uykusu var uyutamadığı için ağlıyo sürekli 1 ay olacak neredeyse ne zaman bitecek bu atak bitince düzelir mi böyle mi kalır huy etmez dimi bu huylarını çookk yorgunum uykusuzum bütün vücudum ağrıyor bittim artık