Kızlar merhaba herkese bebeğim 6.5 aylık demir damlaya başlamamız gerekiyor ama kabız olmasından da korkuyorum açıkcası neleri kullanıyorsunuz sizden fikir almak istedim doktorumuz kidsferi önerdi ama kabız yaparmı diye sordum yapabilir dedi yenidoğanken kaka problemimiz vardı zaten tekrar zorlansın istemiyorum bebeğim 😒 bir arkadaşımda bestiron kullandiğini söyledi kabız yapmıyor diye duydum ama nasıl oluyor yardımcı olurmusunuz?