Aryaikra21 öncelikle çok geçmiş olsun canım çok üzüldüm durumuna akıl verebilecek kadar çok tecrübem yok ama oğlum geçen gün ateşlendi onun halini gördükçe ben fena oldum çünkü ben de ağır hastaydım ve muhtemelen benden geçmişti şurup içirmeye çalışırken o ağladı ben ağladım demem o ki çok zor bi durum gerçekten ben kendime bakabilecek vaziyette değildim ama ona bakmak için kendimi ağır hasta olmama rağmen zorluyordum . Lütfen sen de başlıktaki gibi düşünme ölmek ne demek o küçücük canlarım bizlere ihtiyacı var önce biz sakin olup makul davranmaya çalışıcaz nerde yanlışız hatalıyız birbirimiZe sorup öğrenicez bizler iyi olursak onlar da iyi olucak Allahın izniyle İnşallah tez zamanda düzelir miniğimiz lütfen moralinizi yüksek tutmaya çalışın .