ygmrln Kızlar hello bebeğime artık oda yapacağım 2 yaşa doğru, ancak yatak olarak ne almalıyım ikea divan mı montessori mi yoksa direk baza mı. Sizinkiler neler tecrübelerinizi ve fikir amaçlı fotoğrafı varsa fotoğrafı varsa ekleyebilir misiniz
kelebegiminannesiyim ygmrln 18 aylık direkt genç odası aldım. Montessorilerin korumalıkları çok kısa o yüzden güvenemedim. Bazanın etrafına e bebekten korumalık aldım. Bu şekilde çok daha rahat oldu. Yatakta zıplıyor ediyor düşme tehlikesi yok çok şükür
ellerimt0mbikt0mbik ygmrln Montessori yatak yaptırdım,geniş,gerekirse babası ben ve çocugum üçümüz yatabiliyoruz.Ben çok memnunum ,şu an çocuğum uyuyor,uyanınca foto da eklerim😅
ygmrln ellerimt0mbikt0mbik hay lütfen bende öyle herkesin yatabileceği rahat bir yatak istiyorum aslında çünkü ne kadar oda da ayırsak yanında yatacağımız geceler olacak
50krsvertirreekk ygmrln ilk montessori düşünüyodum ama sonra tercihimi ikea divandan yana kullandım daha şık ve kullanışlı ileri ki zamanda da rahatlıkla kullanılabilir o kullanmak istemese bile ben değerlendiririm 😂
girlmama ygmrln ikea divan yanına da korunalık al mis gibi montesorri alsan da ilerde değiştirecektir ama divan açılabiliyor ve çok rahat şık
Birdunyabircennetannesi ygmrln Montessori yatak kullanıyoruz Memnunuz Sadece nevresim değiştirmek biraz zor o kadar
alexab ygmrln 18 aylık baya büyümüş yataktan kendisi inip çıkabilir bu nedenle genç odası alınabilir direkt. Benimki 10 aylıkken montessori aldık daha küçük olduğu için yerden kendi inip çıksın dye ama 2 yaşında olsa genç odası alırdım. Montessoridende memnunum bu arada sıkıntı yaşamadık hiç çilekten almıştık. Dolapları başka yerden aldık.