Merhaba arkadaşlar
Oğlum 2 buçuk yaşında aşırı akıcı bir konuşması yok ama konuşabiliyor. Derdini anlatabiliyor çoğu kelimeyi söyleyebiliyor. 2-3-4 kelimeli cümleler kurabiliyor. Tabi dediğim gibi sular seller gibi konuşamıyor henüz. Birkaç gündür bir şey dikkatimizi çekmeye başladı hatta ben eşime söylemeden eşim bana söyledi o da farketmiş. Cümlelere başlarken kekeliyor gibi, tekliyor yani. Ama bütün cümleyi değil sadece cümleye başlarken ilk harfi, mesela şöyle
A a a anne bana arabayı verir misin
Ha ha ha hadi balkona gidelim
Ba ba baba gelecek birazdan
Ya ya ya yağmur yağıyor
Şeklinde sadece baştaki harfi kekeliyor geri kalanlar normal şekilde ilerliyor. Bu sürekli değil her zaman her cümlede olmuyor ama dikkatimizi çekecek şekilde oldu. Bu zamana kadar böyle bir problem yoktu 3 gündür falan böyle. Neden olabilir acaba?