Aslında besigimiz var ikinci çocuğum.olacak ama ahşap 9 ay anca yatar ilk.cocuguma baza almıştım direk bunda da park beşi düşünüyorum 4 5 yasa kadar yatsın diyorum sizce kullanışlı mi yoksa ahşap besik büyütüp baza almak mı mantıklı sizce hangisi kararsız kaldım