tubiiik_ Busrak2 karacanın manuelini kullanıyorum ondan memnunım ama karacadan cogunlukla memnun degıller cabuk bozuldugu için
sarembenim Busrak2 kahvesi çok lezzetli ve olabildiğince sıcak bence çoğu makineyi bilmiyorum ama philipsten iyi, bir de şubatta sevgililer gününde indirim olmuştu o zaman almıştık aceleniz yoksa bekleyebilirsiniz belki de
Busrak2 minervadefne aldım kesinlikle karacadan uzak durun 2 kere denedim sansımı ikisinde de bir hata cıktı , komsum aldı 16. Gün bugn onunki de köpük yapmamaya basladım ben en son Philips aldım
minervadefne Busrak2 yaa bende Arçelik beğendim aslında ama.. teşekkür ederim inşallah bunu sorunsuz kullanırsınız