Kızlar yarın ablam gelecek 2 hafta bende kalacak iki kızı var biri 4 biri 5 buçuk yaşında çok seviyorum onları ama tv hep açık olacak çünkü kızlar izler yaşları da uygun zaten ama benim kızım 9 aylık tv açmamaya çalışıyoruz kızlara kapatın diyemem yılda bir geliyorlar kızım da alışır mı acaba iki hafta da tv ye