ebrukaracacan bence gayet iyi gelişim olarak benim bebeğim sıfır ekran bu saydıklarınızın hepsi vardı. Bundan sonra oyun üretmeye başlayacak, kendi kendine oyun oynayabikir duruma gelecek, keşfetmeye evi dağıtmaya başlayacak ki bu çok önemli annesi bırak dağıtsın. Kelimelere gelince benim bebeğim de yeni kelime öğrenince öncekileri unutuyor ama biliyor hepsini, baba nerde anneanne nerde deyince bakıyoe hemen nerdelerse, sadece bilinçli olarak mama diyor yani acıkınca falan mama mama diye geziniyor doyana kadar hatta.