mmomyyy Dün doktora götürdüm iburamin ve çinko verdi dündendir 2 defa verdim ama ayaklarından benek benek birşeyler kırmızı şeyler çıktı ilaçtan dolayı mı ya ne yapacam ben
Busra986532 mmomyyy alerji yapmış olabilir bide el ayak hastalığı olmasın dikkat et ağzını kontrol et devamlı
Yazmelegi_ mmomyyy bildirimlere baktığımız yerde resim yukle var ordan yükleyip kopyala yapıp buraya yapıştırın
Yazmelegi_ mmomyyy eğer farklı biseu vermediyseniz ilaçtan kaynaklı olabilir benim kızımda da nar alerji yapmıştı her yeri benek olmuştu götürdük alerji şurubu vermisti
Yazmelegi_ mmomyyy bizimki alerji şurubu vermeden geçmemişti bi doktora gösterin alerji değilse bile bi baksin
mmomyyy Yazmelegi_ sabah gidecem canım. Geçti izler aslında ama yine de gidecem içim rahatlasın en azından ya böyle duramıyorum
mmomyyy Yazmelegi_ aynen canım ya içim rahat etmeyecek çünkü başka türlü annelik işte rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın derdini göstermesin. Sana da teşekkür ederim ya yardımcı oldun bana