Bizde yeni 13 aylık olduk, 12. aydan beri bu durumu yaşıyoruz atakmı dişmi bilmiyorum ama geçmiyor artık huyu değişti heralde diyorum. doktorumuz bu yaşta 5-6 saat aralıksız uyumazsa gelişimini etkiler diyor. Az daha dayanıp 18. Ayda memeyi kesicem artık, bence kesmeden bu uyku sorunu düzelmez.