Merhabalar.
Bebekleriniz kaçıncı ayda cevap vermeye başladı yani şöyle mesela nasılsın sorusunun cevabının iyiyim vs olduğunu nasıl öğrenir?
Kaç yaşındasın diyorum, 1 diyor mesela ama şöyle öğrettim sen kaç yaşındasın 1 yaşındasın, kaç yaşındasın 1 dedim. Şimdi kaç yaşındasın diye sorulunca 1 diyor. Ama tabi ne yaşın ne olduğunu ne 1’in ne olduğunu bilmiyordur değil mi? Sonuçta soyut nasıl anlatayım. 17 aylık oğlum.
Bunlar nasıl öğretilir merak ediyorum, ya da kendi kendine mi öğreniyorlar bunları. Mesela bunu yer misin diyorum no diyor onu anlayarak cevap veriyor ama muz yer misin diyorum istiyorsa muz diyor istekli bir şekilde, evet demiyor. Evet demeyi de bilmiyor gerçi, soru cevap nasıl öğretilir?