Merhabalar 3 gün önce doğum yaptım hastanede bir sıkıntı yoktu emip 1,5 2 saat uyuyorduk dün gece evde sürekli emdik ve 30 dakikada bir uyanıp emmeye basladık. Bugun sabah da aynı sekilde sürekli aranıyor sürekli emiyor ve çok az uyuyabiliyor. Gece 1 kez mama verdim şimdi bir kez daha mama verdim. Sağım yaptım 25 ml den az çıkıyor ne yapabilirim bunun için hastaneden cıkarken 250 ge vermişti