Benim kızımda 32 günlük bugun 4 gun oldu kakasını yapmaması hem benı emiyor hem mama takviyesi yapıyorum neler denedıysek fayda etmedı mamasına zeytinyağ koydum o da alerji yaptı bu sefer poposuna sürdüm vücüdunda kızarıklık yaptı gaz damlaları kulanıyorum kiraz cekırdekli kemeri deniyorum her doktora gıttımızde normal dıyıp gerı gönderiyorlar en son care fitil deneyeceğim cok ıkınıyor ağlamasını dayanamıyorum artık ama doktorların bazıları da fitili önermiyor ne yapacam şaştım kaldım🤷♀️ önerileriniz neler yenı doğan annesı olarak yardımlarınıza ihtiyacım var 🙏