Deletedmom_206 Kahvaltıyı 09.30 da yapıyor ancak ben telefonu ancak elime aldığım için bu saate kalıyor post😁
Pikapikapikacuuu Deletedmom_206 Maşallah. Afiyet şifa olsun.Bizde menemen ve ekmek vardı.10 parça ekmekle yiyince mutlu oldum 😂 Zeytin zaten hiç yemiyor peyniri de bugün istemedi .
tantuniayrangerisiyalan Deletedmom_206 of şu tostu sende her gördüğümde canım çekiyo milföy dedin arasındaki ne sucuk mu. Kaç yaşında ve bitiriyor mı bu tabağı
Deletedmom_206 etkafa Teşekkürler. Bir şey yok kız, salça, sucuk, bolca kaşar😊 Milföyle yaptım tost makinesinde😊
Deletedmom_206 Pikapikapikacuuu Sizinkine de afiyet olsun, yarasın. Çok güzel. Ben hiç ekmek vermiyorum. Sadece tost filan olursa bu şekilde yemiş oluyor işte. 😄
Deletedmom_206 Pikapikapikacuuu Sizinkine de afiyet olsun, yarasın. Çok güzel. Ben hiç ekmek vermiyorum. Sadece tost filan olursa bu şekilde yemiş oluyor işte. 😄
Deletedmom_206 tantuniayrangerisiyalan Arasında salça (ev salçası) sucuk ve kaşar var. Üzerine tereyağ sürüyorum. 3 yaşında tabağını genelde bitiriyor ya da neredeyse bitiriyor. Bugün sadece yumurtanın birazı kaldı 😊
Pikapikapikacuuu Deletedmom_206 En güzeli aslında ama ekmek de yemese çok az yiyor içime sinmiyor ama tam buğday ekmeği yemek lazım diye biliyorum yinede. Normal ekmeğin bir faydası yokta.
tantuniayrangerisiyalan Deletedmom_206 Şifa olsun yarın yapıcam kendime de bebeme de daha küçük onkıymalı kaşarlı yapim 💃🏼
Seymaemre-asya34 Deletedmom_206 afiyet olsin maşallah nazar değmesin benimki bu tabağı hiç ama hiçbirini yemiyor neden acaba bilgnz varmı yapmam veya yaptgnz gereken varmı
Bennededimki Deletedmom_206 benim bebem 12 aylık kahvaltıdan nefret eder mama içer öğlen ve akşam yer yemek. Nasıl alışacak bilemedim :(
Deletedmom_206 Bennededimki Saatini değişmeyi denediniz mi? Mesela uyandıktan 2-3 saat sonra vermeyi? Eğer hiçbir şekilde kabul etmezse sabahları çorba verebilirsiniz Ya da yulaflı bowl gibi bir şey
sdakaan Bennededimki benim doktorum kesinlikle uyanır uyanmaz mama verme demişti. Bende sizin gibi yapıyordum kalkar kalkmaz mama istiyordu 2 saat sonra kahvaltı yaptırmaya çalışıyordum zar zor yiyordu . direk kahvaltı yaptır demişti.bence deneyin ağlasın gerekirse ama kahvaltı çok önemli hem alışkanlık kazanması açısındanda♥️